dinsdag 4 augustus 2015

bergopwaarts



De vakantie is inmiddels alweer om. Wat heb ik intens genoten van een week rust, drukte gezelligheid en tijd voor elkaar. Niet te beschrijven wat het gevoel is wat het eiland in me losmaakt.

Vlak voor de vakantie kwam het woord wat ik heel graag wilde horen eruit. Er was begrip voor de situatie met mijn begeleidster en ze zien in dat gesprekken met haar voeren geen meerwaarde hebben. Na de vakantieperiode gaan we dit bespreken en mag ik de mensen zelf bepalen waar ik mijn verhaal tegen mag doen. Hier was ik zo blij mee, dat ik met een goed gevoel op vakantie kan. Ik kon geen gat in de lucht springen maar wat had ik dat graag gedaan. Eindelijk is het duidelijk dat het echt niet werkt.

Mijn gevoel bij terugkomst was wel even raar. Na zo’n geweldige week terugkeren op de plek waar het de afgelopen tijd heel erg lastig is geweest is moeilijk. Maar het was zo fijn dat er weer leuke lieve mensen terug waren van vakantie of van zwangerschapsverlof dat het thuiskomen iets minder moeilijk was dan gedacht.
Het gevoel van onbegrip ben ik helemaal kwijt. Het maakt plaats voor rust in mijn lijf. Nu kan ik het langzaamaan weer fijn hebben thuis en mijn plekje hier weer terug vinden.

Dat gaat zeker wel weer even tijd kosten maar weet zeker dat ik het weer ga vinden. Me weer thuis ga voelen in mijn eigen huis. Dat is waar ik de energie nu weer voor ga gebruiken. Vanaf nu komen er ook weer wat gezellige blogs hier te staan.

Het gaat nu weer bergopwaarts, dat weet ik zeker.

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten