zaterdag 22 augustus 2015

een warm bad



Het was een hele stap om dit op te schrijven en gisteren na het plaatsen wist ik niet wat me overkwam. Allemaal hele fijne reacties.
(dank2)
Dan meld ik nu maar even hoe het met me gaat. Ik heb goed geslapen voor zover dat nu kan. Maar door alle reacties van alleen maar lieve mensen is mijn schuldgevoel al heel ver gezakt. Door alle reacties weet ik dat het helemaal niet erg is om het te delen en iedereen er begrip voor heeft.

De week die achter me ligt is de zwaarste week ooit geweest en ben blij dat ik nu met steun van ook zeker borsatofans want er zittten er zeker een paar gouden tussen, mijj het lukt om er weer helemaal bovenop te komen. Schrijven is iets wat me altijd overal doorheen heeft gesleept en nu dit opschrijven was het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan maar wel het beste wat ik ooit heb kunnen doen.
Want ook in zware tijden zijn we er voor elkaar, maar doordat het voor mij zo'n groot ding was vond ik het wel heel moeilijk.

Zeker Marco zijn muziek heeft daar ook een steentje aan bijgedragen. De muziek van mijn held werkt helend. Hij heeft me laten huilen schreeuwen, Mijn schuldgevoel laten weg gaan.

De steun die ik voel vanaf hier betekend extra veel voor me.
(me-time)weet nu dat dat ik er niets aan kan doen. en (me-time) heb niets fout gedaan.

https://youtu.be/XwcTBfBjMN8

Liefs en dikke knuf Anja(crush)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten