vrijdag 24 juli 2015

Ik neem je mee naar het eiland Robinson Crusoe



Ik neem je even mee
naar het eiland Robinson Crusoë
Een land waar ik heel graag wil komen
Het eiland van mijn dromen

Even weg van de sleur in het leven
Dat wil ik wel vaker even beleven
Genieten van alles wat er kan
Nou kom op dan!

Op het pontje naar de overkant
Wat is er aan de hand?
Er komt even veel op me af
Dat is altijd zo maf

Even later kom ik weer bij zinnen
Dan kan de vakantie echt beginnen
Koffers uitpakken, kamer zoeken
Jij wil daar ik wil hier
vanaf dan hebben we alleen maar plezier

Je kunt hier zoveel dingen
zeilen kanoën en heel hard zingen
Het maakt allemaal niet uit
Genieten staat voorop
Dat is helemaal top

Je beperking wordt niet gezien
Daarom krijgen ze al een dikke tien
Je haalt eruit wat er in zit
Lekker veel pit

Nachtzeilen of lekker over het water sjezen
Ik heb niets te vrezen
Samen met de meiden in een bootje
Dat is pas een gezellig zootje
Lol maken, lachen en gieren
Dat is pas de vakantie vieren






De meiden heb ik hier leren kennen
Dat was heel even wennen
Maar al snel was er een bijzondere klik
We hebben nu al genoeg aan een blik

Je mag lekker jezelf zijn
Dat is echt heel fijn
We letten niet op de tijd
Daarvan krijgen we echt geen spijt

Zwemmen alleen zeilen het kan hier allemaal
Niets is te gek en daarom zo speciaal
Dat maakt het hier zijn zo bijzonder
Ieder jaar opnieuw weer een wonder

’s Morgens kijk ik hier altijd graag naar buiten
en hoor ik wel tien verschillende vogels fluiten
Heerlijk genieten van het water en het uitzicht
Alles mag niets moet zeker geen plicht

De dagen gaan hier voorbij
Wat voel ik me een week heerlijk vrij
Dat heerlijke gevoel in mij
Ik kan het niet beschrijven
Dat moet je zelf ondervinden aan den lijven

Dan is de week ineens alweer om
Dat is ieder jaar ook weer zo stom
De tranen stromen zonder dat ik het wil
Ze zijn wel echt van intense vreugde dat is een groot verschil
Wat  heb ik weer heerlijk genoten val al die boten
Na het lezen weet je wat ik bedoel en waarom ik er zo graag wil komen
Robinson Crusoë het eiland van mijn dromen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten