zaterdag 22 augustus 2015

rustiger vaarwater



Maandag was een hele heftige dag. Daar heb je alles over kunnen lezen.

Dinsddag was er al wat meer rust en kon ik gewoon mijn werk doen. Als er na gevraagd werd had ik ook de kracht om er gewoon op te reageren. Wat heb ik toen ook echt intens van het werk genoten omdat er een bewoner was die de slappe lach had. Dat is toch heerlijk na zo'n heftige tijd. Ik kon gewoon meelachen. Heerlijk.

De rest van de dag verliep ook erg rustig en ik kon langzaam weer een beetje genieten van mijn werk.

Gisteren was de dag een beetje hetzelfde. Ik was gisteren vrij. Ook toen helemaal geen last gehad van huilbuien, boos helemaal niets van dat alles. Mijn tante is geweest en we hebben heerlijk een broodje gegeten. Ze was benieued oe de muziek van Marco klonk als hij helemaal open staat. Dat heb ik ze even laten horen en heel hard meegezongen.

Ik meen het echt als ik zeg dat de muziek van onze held echt helend en troostend werkt. Ik heb voor nu ook weer een prachtig liedje in mijn hoofd om deze log weer mee af te sluiten.

Nu zit ik in wat rustiger vaarwater maaar ik weet dat ik er nog lang niet ben. Ik wil ook nog even vermelden dat ik als een blok geslapen heb. Heerlijk! De eerste keer na het gebeuren dat ik zo goed heb geslapen. zalig!
Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten