maandag 6 juli 2015

MIJN GEVOEL



Mijn gevoel doet vreemd, gaat alle kanten op!
Ik wil heel graag roepen stop
Maar dat lukt niet
Iedereen merkt het aan me want ik ben een open boek.
Iedere bladzij kan je lezen,
Het geeft mij een hoop onzekerheid
dat wil ik heel graag kwijt
Je bent compleet machteloos
dat maakt me verdrietig onzeker en boos
Waarom lopen ze iedere keer weer
langs me heen, dat doet zeer
Ik ben zo moe van al dat gedoe.
Mijn gevoel laat mij niet in de steek,
dat is iets wat ook al eerder bleek
Daar moet ik naar luisteren
Help me dan om het verhaal duidelijk te maken
laat ok nu maar eens iemand anders raken
Loopt er iemand met me mee naar de zee
daar alle ellende en vervelende gevoel weg te gooien en te stoppen met al dat klooien.
Dat maakt me heel erg blij
en geeft me een gevoel van ik ben vrij
Dat is wat ik wil Diep in mij

dIT HEEFT VERDER GEEN UITLEG NODIG!

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten