zondag 12 juli 2015

botox slaat aan



Dinsdag is het 2 weken geleden dat ik botoxspuiten heb gehad. Vanaf dan is de werking optimaal. Maar het is nu al een verademing. Ik kan hem gewoon al veel meer gebruiken dan voorheen. Ik kan weer BREIEN. Gisteren weer even geprobeerd. Wat een genot dat het weer lukt. Ik heb maar 2 rondes gemaakt maarr het is weer mogelijk en wel zonder pijn(juich)(juich)

Ik was zo gewend aan de pijn dat het echt als een verademing voelt.
Met lopen had ik vaak ook pijn aan die arm Dan trok de pijn naar mijn schouder en deed de rest van mijn arm zozeer dat ik dan echt moest stoppen. Ik weet niet wat er gebeurd maar het deed van de week gewoon geen pijn meer. Ik kon gewoon lopen zonder pijn.
Heerlijk.
(hyper)

Iets wat ook een ramp was en pijn deed was nagels knippen. Gisteren heeft mijn moeder zonder pijn mijn nagels kunnen knippen. Ze hoefde mijn vingers maar aan te raken en ik schreeuwde het al uit, nu kon het gewoon zonder pijn.
(applaus)

Hij voelt nu hetzelfde aan als mijn linker arm/hand. Zo fijn.
Ik ben echt een heel gelukkig en blij meisje
(dance)

Liefs Anja
(crush)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten