maandag 29 juni 2015

Spannende periode



Ik ben gespannen. Ik heb een beetje last van spanning omdat ik simpelweg niet weet wat ik ga doen en hoe het uit gaat pakken. Heb al heeel erg lang last van mijn rechterarm als ik hem gebruik. Maakt niet uit wat ik doe, alles doet pijn. Hij helpt ook met typen van een verslag. Maar nu alles waar hij eerst bij ondersteunde niet meer kan zonder pijn, moest ik er wel mee naar de dokter.

Eerst ging ik naar degene die mijn vingerspalken heeft gemaakt. Maar er kwam geen goede oplossing. Toen moest ik maar naar de revalidatiearts om te kijken hoe of wat. Daar had ik eigenlijk geen andere keus dan botox. Heel gek was het. Want mijn keus was standvastig. Ik zou en ik wil die botox. Want de pijn die ik heb is niet te doen.

Morgen is de dag van de behandeling. Spannend is het zeker. Maar we gaan er weer voor. Een nieuwe periode breekt aan. Ik hoop dat het werkt en dat ik de dingen die ik al maanden niet meer kan toch kan gaan doen.

Verder is het afwachten hoe het gaat lopen.

Liefs Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten