zondag 15 maart 2015

Welkom op mijn blog

Hallo allemaal,

Ik ben Anja van Wijk 26 jaar en woon in Den Bosch. Ik ben een hele gewone meid die heel positief in het leven staat, maar ik heb wel mijn beperking.

Nu leek het mij een goed idee om een blog te starten en te vertellen over hoe het is om een beperking te hebben, waar je weleens tegenaan rijd in mijn geval en wat het betekend voor iemand die ermee moet leven.

Ik ben nu op een leeftijd dat ik ermee kan leven en ik het voor zover dat mogelijk is te accepteren dat de situatie zo is. Maar dat is niet altijd zo geweest. Ik ken ook de andere kant van de medaille dat het juist tegenzit en dat je wel wil, maar dat het niet gaat.

Met dit blog wil ik vertellen hoe het is en voelt om een beperking te hebben, zodat meerdere  mensen er begrip voor krijgen en met andere  ogen gaan kijken naar mensen met een beperking.

Ik neem jullie mee in mijn leven en mijn gevoelens rondom mijn beperking, wat goed gaat en wat niet. Goede gedachten, slechte gedachten. Hoe gaat het in combinatie met mijn werk? Reacties van mensen over iemand met een beperking.

Een gewoon kijkje in mijn leven.

Laat je verrassen!

Groetjes Anja van Wijk


3 opmerkingen:

  1. hoi anja wat een leuk verhaal moet ik zeggen ik heb ook een blog: www.blogvanizaak.eu kun je daar mijn blog lezen wat ik mee maak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil juist door dit te doen aan mensen laten zien dat het ook een gewoon leven is. Ik beschrijf ook de moeilijke momenten. Het is altijd een gevecht wat je hebt met jezelf en je moet jezelf vaak bewijzen dat je niet zo bent als gedacht wordt. Door dit dan te delen hoop ik dat de kijk op mensen met een beperking anders wordt. Dat is de reden van dit blog.

    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen