dinsdag 12 januari 2016

gesprek over Botox arm

Soms sta je in het leven voor moeilijke keuzes. Zo'n keuze moet ik nu gaan maken. Spuit ik nog een keer Botox in mijn arm of stop ik ermee??

De laatste keer is het eigenlik alleen maar tegen gevallen. Ik had na het spuiten heel veel pijn aan mijn arm, kon hem niet eens optillen. Ik heb de laatste 3 maanden bijgehouden hoe het gegaan is en het is tot op heden alleen maar heel erg tegen gevallen.

De allereerste keer in Tilburg was goed bevallen. Ik had er baat bij en kon veel met mijn hand en had totaal geen pijn. Na de eerste keer Botox besloot en voor de afstand en voor ee stukje zelfstandigheid voor de botox behandeling naar den bosch te gaan. Na verloop van tijd zou ik daar zelfstandig naartoe kunnen gaan en heb ik de hulp van mijn ouders niet meer nodig. Win, win situatie.

Ik zou deze maand weer een oproep krijgen voor de volgende sessie. Maar we hebben morgen eerst een gesprek over hoe nu verder. Want de pijn en de dingen die ik de laatste keer niet kon wegen nu zwaarder en dat neigt nu naar het nu niet meer laten doen. Dan wacht ik liever tot ik weer ondragelijke pijn heb dan dat ik het nu weer laat doen en dat ik weer erg wordt belemmerd in mijn doen en laten.

Voor nu is dus de conclusie we doen het niet en we kijken hoe het verder gaat de komende tijd. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten